Skip to content

Hikaye ile ilgili gelişmeler, konusu ve oyuncular..

31 Ocak 2011

     Size ta fi zamanında senarist olmaya karar verdiğimi yazmıştım. Aradan uzunca bir süre geçti, araya tatiller, vizeler filan girdi. Normalde çoktan birinci bölümü vermem gerekirken uyuşuk ben anca hikayenin konusunu ve oyuncuları yazabiliyorum. Şimdi bana senarist demeyin, yazar deyin en iyisi. Çünkü benim hikayem sevgili Hikaru’nun My Lovely Roommate’inden değişik olacak. Bu arada hala okumayanız varsa, acele edin derim. 2. bölüm geldi ve ben bir çırpıda okudum. Güzel yorumlar bırakacağım daha oraya, unutmadım 🙂

     Hazır hikaye ile ilgili sizi bilgilendirirken, süreçten bahsedeyim biraz. İlk bölümün yarısından çoğu bitmiş durumda. Güncelledikten sonra hemen buraya koyacağım. Bugün ise hikayemizin adını, afişini, oyuncularımızı ve özelliklerini paylaşacağım sizle. Taksit taksit veriyorum, can çekişin, merak edin diye..

Hikayenin adı:

“Tutkulu İlişkiler Çıkmazı”

     İsim konusunda çok kararsız kaldım, gel-gitler yaşadım. Sonunda birini seçmeseydim daha uzun bir süre isim konusunda debelenip duruyor olacaktım. Hikayemizin bölüm sayısı belli değil. Bu hem benim hayal gücüme ve olayları şekillendirip tıkanmama durumuma bağlı, hem de size bağlı. Konusu romantik-komedi olacak, araya dram serpiştirmeyi açıkçası pek düşünmüyorum. Belki romantizme dayalı ufak dram taneleri olabilir, o kadar.

     Afiş konusuna gelirsek, beğeneceğinizi düşünüyorum. Bir arkadaşımdan rica ettim, o da sağ olsun beni kırmadı ve ortaya güzel bir şey çıktı. Ve karşınızda afişimiz:

    Korece’sini de yazmaya çalıştım ama tam anlamını karşılamadı bir türlü. Neyse idare ediyorum işte. Afişi nasıl bulduğunuzu merak ediyorum. Bunun yanı sıra size konusundan ve oyunculardan da bahsedeceğim.

Konusu:

    Wang Ji Hoo (Gong Yoo) hayatını kadınlara güzel dakikalar geçirterek kazanan bir üniversite öğrencisidir. En büyük rakibi olan Kim Ewon Il (Kang Dong Won)’in hastalanması sonucu, onun yerine gittiği doğum günü partisinde karşısına çıkan Han Mi Na (Han Hyo Joo) isimli bir genç kız, hayatını tamamen değiştirecektir. Üstüne, bir daha görmeyeceğinizi düşündüğünüz insan sizi okul sıralarında bulduğunda ne yapardınız? Bütün düşüncelerinizi yok eden kişinin nefret ettiğiniz bir insan olması, tesadüf müdür?

***

     Kabataslak bir şekilde size konudan bahsettim. Siz bakmayın o bir paragrafa, derinlere inildikçe güzelleşeceğini düşünüyorum. Bunun yanı sıra, konu bölümünde bahsetmediğim iki karakter daha var. Bunlar: Oh Ga In rolünde Jun Ji Hyun ve Lee Soo Han rolünde Lee Tae Sung.. Detaylardan hiç bahsetmeyeceğim, hikayenin içerisinde okuyanları keşfetmesi daha güzel bir duygu çünkü.. Ha bu arada söyleyeyim, bu aralar fazlaca Boleyn ailesiyle içli dışlı olduğum için fazla olmasa bile açık sahnelere de girebilirim. Sağım solum belli olmaz benim. Aha ne zaman, ne yazacağımı kestiremiyorum.

Soldan sağa: Oh Ga In (Jun Ji Hyun) – Kim Ewon Il (Kang Dong Won) – Lee Tae Sub (Lee Tae Sung) – Wang Ji Hoo (Gong Yoo ) – Han Mi Na (Han Hyo Joo)

***

     Son olarak hikayemizde kullanacağım müziklerden bahsedeyim. Güzel müzikler var aklıma ama şimdiden söyleyeyim, her zaman kapım açıktır önerilerinize. Hatta mutlu olurum. Çok güzel müzik albümleri oluşturmuş oluruz. Hem belki ben daha sonra bu müzikleri güzelce toplayıp link halinde sunarım size. Mesela, ana şarkımız Korece değil, Japonca bir şarkı. Tamamen sevdiğim şarkılardan oluşturuyorum, o yüzden Türkçe, Korece, Japonca ve İngilizce şarkılar olacak bu hikayede.

>>>Bois – Scars |||

     Sizi hikayemizin ana şarkısı olan Scars ile baş başa bırakıp, bu yazıyı bitiririm. Hem şarkı da anlamlı, değil mi?

 

Yeni blogu da böylece açmış oldum.

Bundan sonra hikayeleri hem Metropol Günlüğü’nde, hem de burada yayınlayacağım.

5 Yorum leave one →
  1. Serkan permalink
    03 Nisan 2011 23:46

    Ve okumaya başlıyorum ben de. Gerçekten güzel hazırlamışsın giriş yazısını. Konusu hoş, kafamda güzel sahneler belirdi. Görsellik katman hayalimizde canlandırmamızı kolaylaştırmış. Afiş de zaten konu romantik komedi olduğu için uygun düşmüş. 🙂 Son olarak müzik beni Kore dizilerini izlemeye itti. Ben şu ana kadar bi tane Kore dizisi izledim ki o da muhteşemdi! Müzikleri kahrediyordu insanı 😦 Winter Sonata. Biliyorsundur : )

    • 04 Nisan 2011 00:33

      Teşekkürler. Afişi gerçekten ben de çok beğeniyorum. Arkadaşımın ellerine sağlık diyorum tekardan :p

      O şarkı enfestir. Secret Garden’da çaldığı her yerde mutlu oldum ben 🙂

      Bilmez miyim? Dramın haslarındandır. Daha sonra animesi de yapıldı^^

  2. MadamPatapuff permalink
    07 Mayıs 2011 15:40

    Lee hyung, hyung! Blogumda düzenlemeleri ancak yaptığım için komşuları yeni yeni gezmeye başladım. 😀 Artık buradan hikayeni takip edeceğim ve yorumlarımı yapacağım. 🙂

  3. 06 Ekim 2011 03:50

    Basın açıklaması kadar ciddiye alınmış bir açıklama gibi olmuş (: Hikayeleri dolaşmaya devam ediyorum. Bakalım hayalgücün sürükleyebilecek mi sayın yazarımız Lee (:

Bir Cevap Yazın

